دوقلوهاي ماماندوقلوهاي مامان، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 28 روز سن داره

دو قلوهای مامان

۸ هفتگی (بارداری)

1391/11/18 18:49
نویسنده : maman
1,042 بازدید
اشتراک گذاری

خدارو شکر میکنم که سالمی و همه چی خوبه 

ولی من همچنان دارم با ویارم دست و پنجه نرم میکنم . . .

همش دوست دارم تند تند بگذره این روزها ، دوست دارم بزرگتر بشی تا بتونم راحت تر ببینمت ، اون دستو پای کوچولوی نازتو

من و بابا به همه ی دوستامون خبر دادیم اومدنتو همه خوشحال شدن ، کلی هم تبریک گفتن و منتظرن تا هر چه زودتر نینی مارو ببینن

 

قربونت برم کوچولوی ناز مامان و بابا

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (6)

الی مامی هیربد
18 بهمن 91 20:37
عزیزم امید وارم زودی حالت خوب بشه ونی نی کوچولوت هم صحیح وسالم دنیا بیاد واون را بغل کنی


Mamnoon dooste azizam
نارینه
20 بهمن 91 2:39
من تجربه ی ویار رو نداشتم ... ایشالله برات زود بگذره این دوران و راحت




Mersi azizam
نی نی توپولی
24 بهمن 91 1:43
سلام گلم مبارک باشه انشالله منم پسر دومم تو راهه البته از شما چند متهی جلو ترم به سلامتی انشالله به سلامتی بگذرونی این روزهای زیباتو خیلی خوشحال شدم ، بهتون تبریک میگم
maman
پاسخ
Mersi azizam , mamnoon ke be weblag sar zadi Shoma ham movazebe ninie gholet bash
مامان ایناز
25 بهمن 91 0:06
وای عزیزم نمی دونی چقدر خوشحال شدم مبارکت باشهههههههههههههه انشالله به سلامتی دنیا بیاد و مایه افتخارت باشه .امین .مراقب خودت باش


Mersi azizaaaaaam
Shoma ham movazebe kochooloot bash
مامان طاها واهورا
30 بهمن 91 16:37
سلام عزیزم نمیدونی چقدر برات خوشحالم امیدوارم صحیح وسالم فارغ بشی ونی نی نازنینت رو در آغوش بگیری نگران ویارتم نباش زودگذره
maman
پاسخ
مرسی عزیزم ، ممنون خیلی خوشحالم که دوست های خوبی مثل شما گلم دارم
نی نی توپولی
10 اسفند 91 17:03
__________________--------
_________________.-'.....&.....'-.
________________\.................../
_______________:.....o.....o........;
______________(.........(_............)
_______________:.....................:
________________/......__........\
_________________`-._____.-'شاد باشي مهربون
___________________\`"""`'/
__________________\......,...../
_________________\_|\/\/\/..__/
________________(___|\/\/\//.___)
__________________|_______|آرزومند آرزوهــــاي قشنگت
___________________)_ |_ (__
________________(_____|_____)

مرسی عزیزم