دوقلوهاي ماماندوقلوهاي مامان، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 28 روز سن داره

دو قلوهای مامان

دوقلوهااااااا اومدن ...

1392/7/27 4:12
نویسنده : maman
978 بازدید
اشتراک گذاری
خداياااااا شكرت روزها داره ميگذره و كوچولو هاي من هم دارن هر روز بزرگ تر ميشن خيلي زيباست هر لحظه ديدن روي ماهشون خيلي زيباست هر لحظه بوييدن عطر تنشون خدايا بازم شكرت ... هفت ماهه بدنيا اومدين ... دنيا روي سرم ميچرخيد وقتي گفتن اميدي نداشته باشين ... چشمام از ورم باز نميشد تا روز ديگه اي رو كه شروع شده ببينه ... حسرت به اغوش كشيدن بچه ها يادم برده بود زخم عمل دارم ... فقط از خدا خواستم ... خودش بهم داد ... مثل يه معجزه ... من با چشمام ديدم معجزه رو ... من با وجودم حس كردم معجزه رو ... خدايا شكرت كه بچه هامو بهم برگردوندي
پسندها (3)

نظرات (5)

شکلات مامانی وباباش
30 مهر 92 18:22
سلام خانومی تبریک میگم دنیا اومدن کوچولو هات رو ایشاا... که همیشه شاد وسلامت باشید مرسي عزيزم ، خيلي ممنون
نارینه
2 آبان 92 2:33
چشمتون روشن قدمشون پر خیر و برکت ممنون از خدا بابت معجزه اش ... یه پست مفصل بذار برامون .... با عکس لطفا مرسي نارينه جون حتما وقت كردم ميام و مينويسم براتون
باران
25 آذر 92 13:32
سلام خانم گل/مبارکههههههههههههه/گرنگهدار من آن است که من میدانم شیشه را دربغل سنگ نگه میدارد/قربونی واسه بچه های نازت یادت نره الهی صدساله بشن/راستی من متوجه جنسیتشون نشدم/والبته اسم هاشون/خوشحال میشم به وبم بیای بادل مادرانت برای ما منتظرها هم دعا کن مرسيييييي عزيزم ممنون كه بهم سر زدي ايشالاه شما هم به حق حسين حاجت روا شي
مامان مائده
25 اردیبهشت 93 0:25
سلام مباركه مرسي عزيزم 💖🙏🏻
سحر
16 تیر 93 9:11
تولدتون مبارک. _______________#____________________ _______________##__________________ ______________###__________________ _______________###_________________ _______________##__________________ _______________||||___________________ _______________||||___________________ _______________||||___________________ _______________||||___________________ _______________||||___________________ _______________||||___________________ ________$$$$$$$$$$$$$$$$$____________ ________$$$$$$$$$$$$$$$$$____________ ________$$$$$$$$$$$$$$$$$____________ ________$$$$$$$$$$$$$$$$$____________ ______@@$$$$$$$$$$$$$$$@@_________ ______@@@@@@@@@@@@@_________ ______@@@@@@@@@@@@@________ ______@@@@@@@@@@@@@________ _______@@@@@@@@@@@@_________ ___=====================_____ ممنون❤️❤️❤️🙏🏻