دوقلوهاي ماماندوقلوهاي مامان، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 28 روز سن داره

دو قلوهای مامان

۱۲هفتگی (بارداری)

1391/12/21 19:45
نویسنده : maman
1,198 بازدید
اشتراک گذاری

سلااااااااااااااااااااااااااام گلهای مامان

اره درسته .....

شما دوتا هستید .... هنوز باورم نمیشه

خدایا شکرت

من دوقلو دارم .....

کمی استرس دارم ، اخه انتظارشو نداشتم

اما مطمعن باشید من و بابا  عاشقتونیم 

با ویارم دارم کنار میام

الان دیگه سه ماهمم تموم شد ،حسابی دارید واسه خودتون جا باز میکنید اخه شکمم اومده جلو 

وااااااای خداااااااااا خیلی دوست دارم زود تر این روزا تموم بشه و ببینمتون

تورو خدا مواظب همدیگه باشیدا

مامان یه عالمهههههههههه دوستون داره

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (4)

مامان دخترم 88
20 اسفند 91 23:49
ای جونم ....مبارکه.....حس قشنگت و هیجان و خوشحالیت تو نوشته هات جاریه .....


ممنون عزیزم ، مرسی که به ما سر زدید
مامان سروش و سروین
21 اسفند 91 0:15
سلام تبریک می گم که می خوای مامان شی. خوب استراحت کن که وقتی بیاین این یه دونه رو ازت می گیرن. الهی به سلامتی دنیا بیان. نی نی های من هم دوقلو اند. خوشحال می شم بهمون سر بزنی.


مرسی عزیزم چشم حتما میام وبلاگتون
نارینه
25 اسفند 91 20:17
ای جانم ... دوتا فرشته ی ناز نازی .... خداروشکر که سلامتن ... ایشالله روزای خوبی رو باهاشون در پیش داشته باشی ...


Mamnoon
Ishala
Mersi ke behem sar mizanid
مامان نسترن
18 فروردین 92 11:04
مبارکه عزیزم. قدمشون خیر


Mersi azizam