دوقلوهاي ماماندوقلوهاي مامان، تا این لحظه: 10 سال و 9 ماه و 28 روز سن داره

دو قلوهای مامان

۴ هفتگی (بارداری)

1391/11/3 15:23
نویسنده : maman
847 بازدید
اشتراک گذاری

عزیز دلم ، بالاخره ۴ هفته شدی مبارکه گلم

نمیدونم چرا روزا دیر میگذره ! همش عجله دارم زود تر بزرگتر شی

از حالو احوالاتمم چی بگم که اصلا خوب نیستم ، ویار شدیدی دارم ، حالت تهوه و ضعف هیچ جونی برام نذاشته ، از همه چی زده شدم ،از گرسنگی حال خواب ندارم ایییییییییی خدااااااااااااااا

امیدوارم تو اون تو حالت خوب باشه و اذیت نشی 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (2)

مــآمــآنــے
3 بهمن 91 15:51
مبارک باشه
انشالله ویارت خوب میشه


ممنونم عزیزم ، انشاالله
مامان نفس
11 بهمن 91 12:15
عزیزم مامانیه ناز اونروزی که فهمیدم مامی شدی خیلی خوشحال شدم برات اما توانی برای نوشتن نداشتم! و اصلا فک نمیکردم که خودم نفر بعدی باشم!! اما خدا خواست و هزاران بار شکر
من متوجه نشدم الان دقیقا" چند وقتته؟ میشه بگی تاریخ زایمان رو برات کی زدن؟؟؟؟


عزیزم ایشالاه واسه تو هم به سلامتی به پایان برسه
من شهریور ماه زایمانمه